Tuesday, October 27, 2009

tentang itu ini

d sebabkan aku nk cite byk benda..so aku letak la itu ini..hehe

fisrt skali..pg2 bgun tdo je, aku timbang..wah! sgt sronok wokey, sila lihat weight ticker saya.. (turun sikit je baru) tp sudah cukup mmbuat kan pg ku ini (pg yg gelap cni sudah terang) sgt2 gumbira..ni pon tak sempat bfast lg..haha.. tp harus bfast, tak boleh skip mkn okey..
Alhmdulillah turun..sempat ke tak ni ye nak achieve 50kg on my big day..ada 44 hari saja lagi... owhhh tidak! sgt ksuntukan msa..ada lg 9 kg to shade of..

smlm try baju nikah..opsss! lemas laa...ketat..mama tolong saya!! waaa sudah gumukss.. mana taknye masa ukur baju tu berat 51kg...skg ni haaa...59kg.. owh tidak lagi!!
ini tak boleh jadi..kne kurus jugak..kalau tak saya nk pkai baju apa nnti.. kalau buka jahitan utk besarkan dah tak lawa la baju itu.. baju kurung moden utk nikah..kan ikut shape sikit.. ni dah tak muat dh..segala shape smua nampak..kekeke.. xssuai!

weekend hari itu, jln2 bsama tunang.. beli brg2 hantaran..gi alamnda...gi sogo =) Alhamdulillah brg2 hantaran sudah pon d selesaikan...tinggal nk d gubah sahaja..


**ni brg2 hantaran for him**
** ni plak brg2 hantaran for me**

2 comments:

  1. awakk.. berat saye pun bertambah tambah tambah...
    menci kan...

    mari lah kite berusaha...

    ReplyDelete
  2. aida : jom2 kita diet sama2 k!
    berat kita sudah sangat2 naik bgai d pam =)

    ReplyDelete